fredag den 18. januar 2008

Myspace, Yuotube, Net-tv


Jeg kunne desværre ikke få videoen og sangen med, men her er et billede af sangerinden Adele, som jeg synes har en fantastisk stemme.
Både Youtube og MySpace har jeg tit hørt omtalt i radioen, og Youtube har jeg været inde på tidligere, fordi min søn dagligt tjekker nye videoer på denne side. Og det hænder at han kalder, hvis der er en rigtig god én jeg skal se. Jeg synes MySpace er rigtig anvendelig f.eks var jeg inde på Rasmus Nøhr - og her han han jo selv skrevet om sig selv. Man kan næsten komme i familie med alle de rigtige fans her, der var både julehilsner og nytårhilsner til ham. Hyggeligt!
På Vodpod fik jeg samlet nogle dejlige videoer, men desværre kunne vi ikke finde ud af at linke til dem på min blog. Jeg så tv-nyheder både på russisk og på hollandsk, og jeg synes det hele har været meget spændende og lærerigt. Jeg kan i hvertfald bruge meget af det lærte, når jeg laver Spørg-Olivia.

1 kommentar:

Inger sagde ...

jeg er en hund efter eksempler på hvad vi kan bruge de 23 til, tak for Spørg-Olivia. Inger